Proces
Co tvoří vaši identitu a proč je důležitá?
Pod identitou se skrývá vaše filozofie, poslání, cíle a vize. Je to vaše kultura, způsoby chování a vystupování. A v neposlední řadě pak vaše vizuální prezentace jako logo či webové stránky.
- Identita odráží vaše hodnoty, tradice a styl.
- Veškerými projevy, chtěnými i nechtěnými, které vysíláte navenek i dovnitř, ovlivňujete vaši image.
- Výsledná image rozhoduje o přízni či nepřízni veřejnosti.
- Kvalitní identita je silný nástroj marketingové prezentace.
- Jednotná prezentace posiluje kladné vnímání vašeho jména, značky, produktu.
Identita aneb Naše nabídka
Řada subjektů již pochopila, že identita je základním kamenem jejich působení. Není však v ničích silách obsáhnout všechny její složky. V oblasti identity se zaměřujeme na tři okruhy vizuálního projevu. Jsou to:
- Kreativní grafika a design – navrhneme vše, nač si vzpomenete, od vizitky po billboard.
- Webdesign – pokud vaše internetové stránky potřebují nový kabát nebo je dosud nemáte.
- Firemní identita – jednotný vizuální styl jakéhokoliv subjektu, organizace, firmy, události či jedince.
Kreativní grafika a design
Brát obrázky a písmo na lehkou váhu a vytvářet cosi sami „na koleně“ se dlouhodobě nevyplácí. Ojediněle navržená vizitka, logo nebo dárkový předmět zaujmou a odliší vás od konkurence. A především: kvalita designu se projeví tím, že přesvědčí a prodává. Potřebujete zajistit například reklamní drobnost nebo navrhnout celou kampaň tak, aby byla v souladu s vaší identitou? Jsme tu pro vás.
V rámci kreativy a grafického designu zpracováváme zakázky:
- Firemní tiskoviny typu hlavičkové papíry, vizitky, komplimentky, desky.
- Katalogy, prospekty, letáky, plakáty, pozvánky.
- Periodické publikace jako výroční zprávy, firemní magazíny.
- Design obalů, produktů, oblečení.
- Inzertní grafika, bannery, billboardy.
- Reklamní a upomínkové předměty.
- Ilustrace.
Výčet služeb není zdaleka kompletní. Jsme schopni navrhnout a realizovat řadu dalších zakázek podle vašich přání a nápadů. Jinou možností je nechat si od nás navrhnout komplexní řešení jednotného vizuálního stylu, viz firemní identita.
Pro inspiraci můžete nahlédnout do naší galerie.
Webdesign a tvorba www
Webových stránek existuje nespočet a každým dnem přibývají nové. Zaujmout v jejich záplavě je velká výzva. Nejde o to zkopírovat design, který se vám líbí. Ve vašem zájmu je prezentovat se webem neotřelým a funkčním. Webdesign je dalším mocným prvkem vaší identity. Na něm záleží, zda návštěvník bude mít chuť vaše internetové stránky vůbec číst. My vám s otázkou webového designu rádi pomůžeme.
V rámci webdesignu nabízíme:
- Celkový webový design – vytváříme buď jako samostatnou zakázku, nebo jako součást komplexního řešení jednotného vizuálního stylu (viz firemní identita).
- Redesing neboli design vašich stávajících internetových stránek – cílem redesignu je jejich modernizace a obohacení o nové funkční prvky.
Webdesign tvoříme v souladu s vaší identitou. Vzhled webu podřizujeme prezentovanému obsahu, nikoliv naopak. Dbáme na optimální systém navigace a funkcí. Ctíme typografická pravidla a samozřejmostí je optimalizace pro vyhledávače.
Firemní identita
Firemní identita (corporate identity) v širším slova smyslu zahrnuje vše od vaší filozofie po reklamní propisky. Zde hovoříme o firemní identitě coby jednotném a nezaměnitelném vizuálním stylu (corporate design). Mít svůj styl je důležité. Ale ještě důležitější je jeho důsledné a jednotné dodržování. Je vůbec nutné dodávat, o jak stěžejní nástroj komunikace s vaším okolím běží? Že jde o vaši image?
V rámci firemní identity nabízíme:
- Celkové řešení jednotného vizuálního styl – vycházíme z toho, kdo jste, z vašich cílů, vizí a hodnot.
- Postavení základních kamenů, jako je logo, typ písma a barvy.
- Zpracování grafického manuálu – pravidla používání loga a vizuálních standardů, podoba firemních materiálů od tiskovin přes propagační předměty po venkovní značení.
- Aplikace jednotného vizuálního stylu – zakázky podle vašeho přání a v souladu s vaším jednotným vizuálním stylem, viz kreativní grafika a design.
Cílem vizuálního stylu je vaše jednoznačná identifikace. Nezapomínejte přitom, že vaším stylem prezentujete subjekt nejen směrem ven, ale také dovnitř. Předpokladem funkčního stylu je, že jej přijmou za své i vaši zaměstnanci a kolegové.
Produktový list
Produktový list pro tvorbu identity naleznete zde
Ceník
Orientační ceník našich služeb naleznete zde
Klientská zóna
STROJÍRNY TATRA PRAHA, a.s. v likvidaci - oznámení výběrového řízení naleznete zde