Každý si zaslouží mít vlastní identitu. My už ji máme, co vy?

Synonymem identity je totožnost. Coby firma či instituce ji odhalujete tím, co a jak děláte. Je to vaše tvář, kterou ukazujete okolnímu světu. Měla by být ve shodě s tím, kdo jste a co nabízíte. Identita znamená také svébytnost. Být osobitý a odlišit se od ostatních je jedním z předpokladů úspěchu. 

Proces

 

Co tvoří vaši identitu a proč je důležitá?

Pod identitou se skrývá vaše filozofie, poslání, cíle a vize. Je to vaše kultura, způsoby chování a vystupování. A v neposlední řadě pak vaše vizuální prezentace jako logo či webové stránky.

 

  • Identita odráží vaše hodnoty, tradice a styl.
  • Veškerými projevy, chtěnými i nechtěnými, které vysíláte navenek i dovnitř, ovlivňujete vaši image.
  • Výsledná image rozhoduje o přízni či nepřízni veřejnosti.
  • Kvalitní identita je silný nástroj marketingové prezentace.
  • Jednotná prezentace posiluje kladné vnímání vašeho jména, značky, produktu.

 

Identita aneb Naše nabídka

Řada subjektů již pochopila, že identita je základním kamenem jejich působení. Není však v ničích silách obsáhnout všechny její složky. V oblasti identity se zaměřujeme na tři okruhy vizuálního projevu. Jsou to:

 

  • Kreativní grafika a design – navrhneme vše, nač si vzpomenete, od vizitky po billboard.
  • Webdesign – pokud vaše internetové stránky potřebují nový kabát nebo je dosud nemáte.
  • Firemní identita – jednotný vizuální styl jakéhokoliv subjektu, organizace, firmy, události či jedince.

 

Kreativní grafika a design

Brát obrázky a písmo na lehkou váhu a vytvářet cosi sami „na koleně“ se dlouhodobě nevyplácí. Ojediněle navržená vizitka, logo nebo dárkový předmět zaujmou a odliší vás od konkurence. A především: kvalita designu se projeví tím, že přesvědčí a prodává. Potřebujete zajistit například reklamní drobnost nebo navrhnout celou kampaň tak, aby byla v souladu s vaší identitou? Jsme tu pro vás.

 

V rámci kreativy a grafického designu zpracováváme zakázky:
 
  • Firemní tiskoviny typu hlavičkové papíry, vizitky, komplimentky, desky.
  • Katalogy, prospekty, letáky, plakáty, pozvánky.
  • Periodické publikace jako výroční zprávy, firemní magazíny.
  • Design obalů, produktů, oblečení.
  • Inzertní grafika, bannery, billboardy.
  • Reklamní a upomínkové předměty.
  • Ilustrace.

 

Výčet služeb není zdaleka kompletní. Jsme schopni navrhnout a realizovat řadu dalších zakázek podle vašich přání a nápadů. Jinou možností je nechat si od nás navrhnout komplexní řešení jednotného vizuálního stylu, viz firemní identita.
Pro inspiraci můžete nahlédnout do naší galerie.

 

Webdesign a tvorba www

Webových stránek existuje nespočet a každým dnem přibývají nové. Zaujmout v jejich záplavě je velká výzva. Nejde o to zkopírovat design, který se vám líbí. Ve vašem zájmu je prezentovat se webem neotřelým a funkčním. Webdesign je dalším mocným prvkem vaší identity. Na něm záleží, zda návštěvník bude mít chuť vaše internetové stránky vůbec číst. My vám s otázkou webového designu rádi pomůžeme.

 

V rámci webdesignu nabízíme:
 
  • Celkový webový design – vytváříme buď jako samostatnou zakázku, nebo jako součást komplexního řešení jednotného vizuálního stylu (viz firemní identita).
  • Redesing neboli design vašich stávajících internetových stránek – cílem redesignu je jejich modernizace a obohacení o nové funkční prvky.

 

Webdesign tvoříme v souladu s vaší identitou. Vzhled webu podřizujeme prezentovanému obsahu, nikoliv naopak. Dbáme na optimální systém navigace a funkcí. Ctíme typografická pravidla a samozřejmostí je optimalizace pro vyhledávače.

 

Firemní identita

Firemní identita (corporate identity) v širším slova smyslu zahrnuje vše od vaší filozofie po reklamní propisky. Zde hovoříme o firemní identitě coby jednotném a nezaměnitelném vizuálním stylu (corporate design). Mít svůj styl je důležité. Ale ještě důležitější je jeho důsledné a jednotné dodržování. Je vůbec nutné dodávat, o jak stěžejní nástroj komunikace s vaším okolím běží? Že jde o vaši image?

 

V rámci firemní identity nabízíme:
 
  • Celkové řešení jednotného vizuálního styl – vycházíme z toho, kdo jste, z vašich cílů, vizí a hodnot.
  • Postavení základních kamenů, jako je logo, typ písma a barvy.
  • Zpracování grafického manuálu – pravidla používání loga a vizuálních standardů, podoba firemních materiálů od tiskovin přes propagační předměty po venkovní značení.
  • Aplikace jednotného vizuálního stylu – zakázky podle vašeho přání a v souladu s vaším jednotným vizuálním stylem, viz kreativní grafika a design.

 

Cílem vizuálního stylu je vaše jednoznačná identifikace. Nezapomínejte přitom, že vaším stylem prezentujete subjekt nejen směrem ven, ale také dovnitř. Předpokladem funkčního stylu je, že jej přijmou za své i vaši zaměstnanci a kolegové.

 

Produktový list

Produktový list pro tvorbu identity naleznete zde

 

 

Ceník

Orientační ceník našich služeb naleznete zde

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klientská zóna

 

STROJÍRNY TATRA PRAHA, a.s. v likvidaci - oznámení výběrového řízení naleznete zde