Třebaže založení naší firmy se datuje rokem 2007, těžíme z více než desetiletých zkušeností v oboru. Naší parketou jsou média a marketing.

222 222 592

Sešlo se nás pár takových, kterým bývalá zaměstnání v korporátní sféře dala co mohla. A ten prostor nám začal být těsný. Chtěli jsme vytvořit něco, do čeho bychom každý z nás mohli vložit svůj potenciál naplno. Pracovat se zápalem pro věc. A tak jsme tady a jsme tu pro vás. Vítejte v agentuře Union Point.

Třikrát ANO naší filozofie:


ANO Za nabízené služby zodpovídáme.
ANO Děláme, co nás opravdu baví.
ANO Za výsledky naší práce si stojíme.

 

Třikrát NE naší filozofie:


NE Kvantita, ale kvalita.
NE Levně a špatně.
NE Úskoky a nepoctivost.

 

Přesvědčit se o našich schopnostech můžete v několika oblastech:

 

  • Zabýváme se městským marketingem – od přípravy mediálního auditu po otázky související s kulturou a identitou měst a obcí.
  • Umíme pro vás a za vás pečovat o kvalitní vztahy s veřejností, a to díky mnoha nástrojům počínaje přípravou tiskových materiálů přes budování dobré pověsti a krizovou komunikací konče.
  • Vytvoříme vám jakékoliv textové podklady a publikace, jinými slovy nabízíme copywriting i samotnou přípravu městských periodik.
  • Poradíme, jak posílit vaši (firemní) identitu, třeba grafickou úpravou webu nebo vytvořením jednotného vizuálního stylu.
  • Se vším výše uvedeným do jisté míry souvisí i poslední okruh našich služeb, kterým je koučink. S ním můžete dospět k mnoha cílům a řešením jak v pracovním, tak v osobním životě.

 

Outsourcing aneb Převezmeme za vás odpovědnost

„Vyjde vás to levněji.“ Tak zní odpověď na otázku, proč nám svěřit kus vaší práce. Ekonomická hlediska stranou jít nemohou – nebo by alespoň neměla. Pro outsourcing hlasuje čím dál víc firem, které již začaly odborníky takzvaně outsourcovat, namísto aby je zaměstnávaly.

 

Co lze předat co našich rukou, o tom výše. A co s námi můžete získat?

 

  • Spolehlivého partnera čili náš tým zkušených lidí, expertů ve svém oboru.
  • Nižší náklady a možnost plně se věnovat vaší hlavní činnosti.
  • Nezávislý pohled odborníků zvenčí při hodnocení situací a řešení problémů.
  • Větší efektivitu vlastního marketingového či mediálního oddělení, jeho větší motivaci a chuť přinášet nové nápady a inspirace.
  • Posílení konkurenceschopnosti: delegování vedlejších zodpovědností = větší pružnost v samotném podnikání.
  • Nemalý posun v naplňování vašich cílů.

 

O tom, co jsme pro naše klienty dosud zajistili, snad nejspolehlivěji vypoví ukázky práce v sekci Reference.